(oricand puteti renunta la acceptul dat)

0
Back To Top
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Ortodoxia - Sfânta Tradiţie Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică. Pastorală. Locuri sfinte Biserica şi lumea Casa. Grădina. Medicina familiei. TURISM Cărți și jocuri pentru COPII ISTORIE-Politică-Sociologie EDUCAȚIE. Cultură. Ştiinţă. Afaceri Idei de CADOURI (reduceri 10-35%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta cărți PDF (alfabetic)
Oferte XLS (pe categorii): Cărți / Ob.bis. / Naturiste
Oferta Ed.Agaton: XLS

BNR:1 EUR=4.9198 LEI   1 USD=4.1348 LEI

 

 

PREŢUL si strategia de marketing


Cuprins si Rasfoire
Autor: Caroline Urbain, Marine Le Gall-Ely


Editura C.H. Beck
Categorie: Afaceri. Drept. Legislaţie (K9)
2011
136 pagini
13x20 cm
140 grame
ISBN: 9789731159324
Cod produs: 75178
Disponibila
PRET: 30 RON



Prezentare PREŢUL si strategia de marketing:


Variabila „preț” are un rol semnificativ în strategia de marketing, având în vedere contextul actual: concurență exacerbată, evoluția rapidă a mijloacelor de informare și comunicare, problematica puterii de cumpărare etc.

Cartea prezintă noțiunile fundamentale și mecanismele care stau la baza unei politici de preț, răspunzând la următoarele întrebări:
• cum trebuie înțeles comportamentul clientului în raport cu prețul, fie că este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabilește un preț;
• care sunt constrângerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distribuție, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzând numeroase exemple ilustrative (de la multinaționale la IMM-uri, de la producători la distribuitori), această lucrare vă propune o sinteză actualizată și completă a informațiilor care trebuie stăpânite cu privire la problematica prețului.

Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard

www.agaton.ro