X

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul folosirii lor.      Detalii

0
Back To Top
20% reducere la cărţile Editurii Agaton
10% reducere la cărţile tuturor editurilor
0
Moneda
50 lei = comanda minima, 13 lei = curier rapid
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Sfânta Tradiţie Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică şi pastorală Biserica şi lumea Dicţionare. Cugetări. Simboluri Acasă. Grădina. Timpul liber ISTORIE-Politică-Sociologie Afaceri.Dezvoltare personală.Drept Cultură. Ştiinţă. Filosofie. Artă Idei de CADOURI Diverse
Descarca oferte:
Oferta completă (-10%) PDF | XLS
Ed.Agaton (-20%) PDF

BNR:1 EUR=4.6315 LEI   1 USD=3.9449 LEI



Cod HTML




Cum sa comunici corect sau Dreptul publicitatii
Cuprins si Rasfoire
Autor: Elena Grecu, Andreea Rusu


Editura Evrika Publishing
Categorie: Afaceri. Management. Legislaţie (I1)
2016
460 pagini
14,5x20
500 grame
ISBN: 9786069257845
Cod produs: 75208
Stoc limitat
PRET: 44 RON 39.6 RON

Vandut de Agaton.ro


Prezentare:

Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitații” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitații, Elena Grecu, Andreea Rusu și Andreea Țigau, se dorește a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media și marketing, dar și al clienților acestora.

Avand deja o expertiza care se bucura de un renume in domeniul proprietații intelectuale, doamna avocat și consilier in proprietate industriala Elena Grecu a observat conexiunile legale și practice dintre acest din urma domeniu și domeniul publicitații. Aceasta a aprofundat in consecința practica CNA, RAC și a instanțelor de judecata și și-a consolidat opinii juridice ferme privind modul corect de a face publicitate in Romania.

Doamna avocat Andreea Țigau a dobandit in mod particular o ințelegere a domeniului publicitații in baza activitații sale de asistare și reprezentare a clienților in fața autoritaților reprezentative: Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor, Consiliul Național al Audiovizualului, Consiliul Roman pentru Publicitate, etc.

Pentru doamna avocat Andreea Rusu pasiunea a fost generata de anii petrecuti studiind in afara Romaniei, de observarea diferențelor de comunicare și abordare, de aplicarea unor principii ce deja existau și erau aplicate și, poate, cel mai important, de implicațiile dreptului comunitar in dreptul intern, care inca este ușor ignorat, cel puțin in acest domeniu. Prin intermediul acestei carți, autoarele incearca sa traseze primii pași in dreptul publicitații. Subiecte precum etica in publicitate, publicitatea superlativa și comparativa, folosirea cópiilor in publicitatea destinata acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea și etichetarea produselor sunt subiecte de importanța majora pe care autoarele le acopera cu success.

Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitații ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate parțile implicate in acest proces.

Cartea este recomandata in aceeași masura și consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon și modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianți, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca și consumatori, trebuie sa le cunoaștem pentru a le putea identifica.

Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
GHIDUL CONTRACTELOR pentru antreprenori
Preţ:
35Ron 31.5 Ron
Vandut de
Agaton.ro
mobilpay visa si mastercard visa mastercard PayPal Logo

www.agaton.ro