Cookies de analiza a traficului sunt inactive, dar pot fi activate prin click pe Accept | Detalii

(oricand puteti renunta la acceptul dat)

0
Back To Top
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Sfânta Tradiţie Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică şi pastorală Biserica şi lumea Apologetică. Erezii. Religii Dicţionare. Cugetări. Simboluri ACASĂ. Grădina. TURISM. Afaceri Cărți și jocuri pentru COPII ISTORIE-Politică-Sociologie EDUCAȚIE. Cultură. Ştiinţă. Psihologie Idei de CADOURI (reduceri 10-50%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta completă PDF | XLS
Ed.Agaton (-0%) PDF

BNR:1 EUR=4.8426 LEI   1 USD=4.3517 LEI

 

Cuprins si Rasfoire
Autor: Christine Petr-Le-Huerou
-10%

Editura C.H. Beck
Categorie: Afaceri. Drept. Legislaţie (G7)
2011
120 pagini
13x20 cm
120 grame
ISBN: 9789731159348
Cod produs: 75176
Stoc limitat
PRET: 22 RON 19.8 RON



Prezentare Marketingul TURISMULUI:


Ce strategii de comunicare stimulează dorința de apleca în vacanță?
Care sunt atributele care determină alegerea unei destinații?
Cum să facilitezi concretizarea unei dorințe într-o rezervare fermă?

Dincolo de aceste întrebări generice, problematicile abordate de specialistul în domeniu depind și de esența meseriei sale. Astfel, un responsabil de destinație se va întreba cum să atragă turiștii în regiunea sa. Un transportator, cum să fidelizeze turistul după ce l-a cucerit, mizând pe prețul scăzut. Un operator de turism, cum să justifice relevanța serviciilor sale în vremuri în care, cu ajutorul internetului, îți poți construi vacanța prin câteva clicuri.

La toate aceste probleme concrete încearcă să răspundă cartea de față, care întocmește un tablou cuprinzător al problematicilor specifice marketingului turismului.
 
Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard PayPal Logo

www.agaton.ro