Cookies de analiza a traficului  Accept | (oricand puteti renunta la acceptul dat) Detalii
0
Back To Top
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Ortodoxia. Sfânta Tradiţie Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică. Pastorală. Locuri sfinte Biserica şi lumea ISTORIE-Politică-Sociologie Cărți și jocuri pentru COPII Minte sănătoasă în corp sănătos Timpul liber EDUCAȚIE. Cultură. Ştiinţă. Afaceri Idei de CADOURI (reduceri 10-25%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta cărți PDF (alfabetic)
Oferte XLS (pe categorii): Cărți / Ob.bis.
Oferta Ed.Agaton: XLS

BNR:1 EUR=4.9726 LEI   1 USD=4.5313 LEI

 

 

 

 

 

Cuprins si Rasfoire
Autor: Christine Petr-Le-Huerou

Editura C.H. Beck
Categorie: TURISM în România. Hărți. Atlase. Sport (I3)
2011
120 pagini
13x20 cm
120 grame
ISBN: 9789731159348
Cod produs: 75176
Stoc limitat
PRET: 22 RON



Prezentare Marketingul TURISMULUI:


Ce strategii de comunicare stimulează dorința de apleca în vacanță?
Care sunt atributele care determină alegerea unei destinații?
Cum să facilitezi concretizarea unei dorințe într-o rezervare fermă?

Dincolo de aceste întrebări generice, problematicile abordate de specialistul în domeniu depind și de esența meseriei sale. Astfel, un responsabil de destinație se va întreba cum să atragă turiștii în regiunea sa. Un transportator, cum să fidelizeze turistul după ce l-a cucerit, mizând pe prețul scăzut. Un operator de turism, cum să justifice relevanța serviciilor sale în vremuri în care, cu ajutorul internetului, îți poți construi vacanța prin câteva clicuri.

La toate aceste probleme concrete încearcă să răspundă cartea de față, care întocmește un tablou cuprinzător al problematicilor specifice marketingului turismului.
 
Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard edenred

www.agaton.ro


ANPC-SAL ANPC-SOL