Multimedia, media interactivă, new media, social media sunt termeni frecvent utilizați, legați de ceea ce se întâmplă pe Internet, termeni care deseori se suprapun, intersectându-se sau înlocuindu-se unii pe alții.
Considerând o definiție în sensul mai larg care să se potrivească proceselor actuale ce caracterizează mediul online, multimedia sau media interactivă este considerată ca un subdomeniu în studiul new media.
Lucrarea de față analizează modalitățile optime de integrare într-un document a textului, graficii, fotografiilor, secvențelor video și audio, animației, precum și a oricăror forme de interacțiune cu utilizatorul.
Fiecare capitol include, de asemenea, o serie de tabele, scheme și figuri explicative, menite să faciliteze cititorului înțelegerea informațiilor și aplicarea cu succes în practică.
Din cuprins
Puncte forte
Despre autor
Georgeta Drulă este conf. univ. dr. în cadrul Facultății de Jurnalism și Stiințele Comunicării, Universitatea din București, titular al cursurilor: Multimedia, Producție multimedia online; Producție multimedia offline; Resurse umane și Internet; Comunicare și noile tehnologii
Grup țintă
studenți ai facultăților de jurnalism și științele comunicării, publicul larg
Harta site