(oricand puteti renunta la acceptul dat)

0
Back To Top
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Ortodoxia - Sfânta Tradiţie Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică. Pastorală. Locuri sfinte Biserica şi lumea Casa. Grădina. Medicina familiei. TURISM Cărți și jocuri pentru COPII ISTORIE-Politică-Sociologie EDUCAȚIE. Cultură. Ştiinţă. Afaceri Idei de CADOURI (reduceri 10-35%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta cărți PDF (alfabetic)
Oferte XLS (pe categorii): Cărți / Ob.bis.
Oferta Ed.Agaton: XLS

BNR:1 EUR=4.905 LEI   1 USD=4.7905 LEI

 

 

Media interactiva - aspecte de design si productie pentru web


Cuprins si Rasfoire
Autor: Georgeta Drulă

Editura C.H. Beck
Categorie: Informatică. Calculatoare. Internet (K5)
2014
192 pagini
13x20
185 grame
ISBN: 9786061804313
Cod produs: 75189
Stoc limitat
PRET: 30 RON



Prezentare Media interactiva - aspecte de design si productie pentru web:


Primii pași pentru dezvoltarea ta digitală!

Multimedia, media interactivă, new media, social media sunt termeni frecvent utilizați, legați de ceea ce se întâmplă pe Internet, termeni care deseori se suprapun, intersectându-se sau înlocuindu-se unii pe alții.

Considerând o definiție în sensul mai larg care să se potrivească proceselor actuale ce caracterizează mediul online, multimedia sau media interactivă este considerată ca un subdomeniu în studiul new media.

Lucrarea de față analizează modalitățile optime de integrare într-un document a textului, graficii, fotografiilor, secvențelor video și audio, animației, precum și a oricăror forme de interacțiune cu utilizatorul.

Fiecare capitol include, de asemenea, o serie de tabele, scheme și figuri explicative, menite să faciliteze cititorului înțelegerea informațiilor și aplicarea cu succes în practică.

Din cuprins

  • multimedia și producția de știri online
  • textul, scriitura și imaginile pe Web
  • infografia în site-urile de știri
  • sunetul și video digitale și aplicațiile pe Web
  • arhitectura informației pe Web
  • designul grafic Web și site-urile de știri
  • CMS – tehnologie pentru site-urile de știri

Puncte forte

  • numeroase tabele, scheme și figuri explicative
  • referințe bibliografice introduse la sfârșitul fiecărui capitol

Despre autor
Georgeta Drulă este conf. univ. dr. în cadrul Facultății de Jurnalism și Stiințele Comunicării, Universitatea din București, titular al cursurilor: Multimedia, Producție multimedia online; Producție multimedia offline; Resurse umane și Internet; Comunicare și noile tehnologii

Grup țintă
studenți ai facultăților de jurnalism și științele comunicării, publicul larg

Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard edenred

www.agaton.ro