Cookies de analiza a traficului sunt inactive, dar pot fi activate prin click pe Accept | Detalii

(oricand puteti renunta la acceptul dat)

0
Back To Top
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Sfânta Tradiţie Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică şi pastorală Biserica şi lumea Apologetică. Erezii. Religii Dicţionare. Cugetări. Simboluri ACASĂ. Grădina. TURISM. Afaceri Cărți și jocuri pentru COPII ISTORIE-Politică-Sociologie EDUCAȚIE. Cultură. Ştiinţă. Psihologie Idei de CADOURI (reduceri 10-50%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta completă PDF | XLS
Ed.Agaton (-0%) PDF

BNR:1 EUR=4.8426 LEI   1 USD=4.3517 LEI

 

PREŢUL si strategia de marketing


Cuprins si Rasfoire
Autor: Caroline Urbain, Marine Le Gall-Ely

-10%

Editura C.H. Beck
Categorie: Afaceri. Drept. Legislaţie (G7)
2011
136 pagini
13x20 cm
140 grame
ISBN: 9789731159324
Cod produs: 75178
Disponibila
PRET: 30 RON 27 RON



Prezentare PREŢUL si strategia de marketing:


Variabila „preț” are un rol semnificativ în strategia de marketing, având în vedere contextul actual: concurență exacerbată, evoluția rapidă a mijloacelor de informare și comunicare, problematica puterii de cumpărare etc.

Cartea prezintă noțiunile fundamentale și mecanismele care stau la baza unei politici de preț, răspunzând la următoarele întrebări:
• cum trebuie înțeles comportamentul clientului în raport cu prețul, fie că este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabilește un preț;
• care sunt constrângerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distribuție, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzând numeroase exemple ilustrative (de la multinaționale la IMM-uri, de la producători la distribuitori), această lucrare vă propune o sinteză actualizată și completă a informațiilor care trebuie stăpânite cu privire la problematica prețului.

Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard PayPal Logo

www.agaton.ro