Cookies de analiza a traficului  Accept | (oricand puteti renunta la acceptul dat) Detalii
0
Back To Top
click aici:  REDUCERI 10-24%
24 Octombrie - 31 Octombrie 2025
(reduceri pe Autori, pe Edituri și pe Categorii)

 
​Comenzi peste 200 lei > transport gratuit
   Comenzi peste 300 lei > reducere 10%
Comenzi peste 450 lei > reducere 15%
0
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Credința Ortodoxă Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică. Pastorală. Locuri sfinte Biserica şi lumea ISTORIE - Politică - Sociologie Cărți pentru COPII Minte sănătoasă în corp sănătos Timpul liber (turism, literatură) EDUCAȚIE. Ştiinţă. Afaceri. SENSUL VIEȚII Idei de CADOURI (reduceri 10-24%) Reviste+Diverse
Descarca oferte:
Oferta cărți PDF (alfabetic)
Oferte XLS (pe categorii): Cărți / Ob.bis.
Oferta Ed.Agaton: XLS

BNR:1 EUR=5.0835 LEI   1 USD=4.3789 LEI

 

 

 

 

 

Comunicarea 2.0. New media, participare si populism


Cuprins si Rasfoire


Editura Timpul*
Categorie: Achiziţii inca neclasificate
Anul 2024
344 pagini
13x20 cm
EAN (cod bare): 9786069567807
Cod produs: 79004
Stoc limitat
PRET: 45 RON



Prezentare Comunicarea 2.0. New media, participare si populism:


La douăzeci de ani de la apariția Facebook, dezbaterea despre impactul revoluției tehnologice digitale a atins cote intense, căci revoluția, în sine, a luat sfârșit, dar efectele ei proliferează. Astăzi, sistemele de inteligența artificială, algoritmii, Big Data, platformele digitale, înțelese drept cadre dominante ale vieții sociale și politice, au devenit elementele sine qua non pentru comunicarea publică. Polarizarea și tendințele de radicalizare, de închidere sub convingeri puternice, sunt influențate de platformele online, de acțiunea algoritmică, dar răspunsul nu stă doar în reglementare prin legi și nici în așteptarea unor noi tehnologii, care să remedieze condițiile comunicării politice. Comunicarea 2.0, ediție nouă, este o invitație la a trata realist pericolele, dar și posibilitățile transformării digitale continue.

Constantin Vică

 

Cartea Comunicarea 2.0 aflată acum la cea de a 2-a ediţie este concepută ca un manual pentru studenţii de la specializările din domeniul ştiinţe ale comunicării. Aceasta prezintă şi clarifică noțiuni și concepte noi lansate odată cu apariţia unor schimbări tehnologice din domeniul comunicării, cum ar fi inteligenţa artificială (AI). Autorul se îndreaptă spre anumite zone din comunicarea digitală urmărind mai ales arii cum sunt:

  • Comunicarea politică online,
  • Comunicarea prin platformele social media în jurnalism,
  • Comunicarea online şi democraţia,
  • Comunicarea şi marketingul de gherilă.

Într-o perioadă în care abundenţa informaţională a devenit derutantă şi poate deforma realitatea, acest volum permite cititorului să descifreze şi să înţeleagă corect anumite situaţii de comunicare pe care le întâlneşte în fiecare zi. În plus, clarificările terminologice ajută studenţii şi cititorii să aprecieze dimensiunea şi puterea comunicării online.

Georgeta Drulă

Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard edenred

www.agaton.ro


ANPC-SAL ANPC-SOL